کتابخانه آیت ا... دکتر احمد بهشتی فسا

آخرین مطالب

بازدید دانش آموزان مدرسه رسالت از کتابخانه

سه شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۵۸ ب.ظ

در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه مفید در بین نوجوانان و جوانان ،دانش آموزان مدرسه رسالت از مجموعه کتابخانه عمومی آیت الله بهشتی فسا بازدید بعمل آوردند . در این بازدید آقای خراسانی مسئول کتابخانه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه مطالبی پیرامون اهمیت کتاب و کتابخوانی در بین اقشار مختلف جامعه بیان نمودند .

خراسانی افزود : جامعه ای که افراد آن با کتاب و کتابخانه و کتابخوانی ارتباط داشته باشند آن جامعه پویا و زنده است و بلعکس جامعه ای که با کتاب و کتابخوانی انس نداشته باشد جامعه ایی ایستا و مرده است . ایشان همچنین درخصوص سرانه مطالعه ، امانت کتاب ، تعداد اعضاء کتابخانه های عمومی و مقایسه استاندارد جهانی با جامعه ما سخنانی بیان داشتند .

در پایان دانش آموزان ضمن بازدید از مجموعه کتابخانه عمومی آیت الله بهشتی و آشنایی با قسمت های مختلف این کتابخانه و شرائط عضویت ، همگی تشویق به عضویت در کتابخانه شدند .

baxdid1         bazdid2

۹۶/۰۲/۱۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
کتابخانه بهشتی

نظرات  (۱)

سلام بر همه همکاران در کتابخانه عمومی آیت الله احمد بهشتی فسا خصوصا مسئول کتابخانه جناب آقای خراسانی که  فعالیت های فرهنگی ایشان زبانزد خاص و عام در شهرستان فسا و شهرستانهای استان  می باشد .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی