کتابخانه آیت ا... دکتر احمد بهشتی فسا

آخرین مطالب

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

طرح بوی سیب «معرفی کتاب در هیآت مذهبی شهرستان فسا» به همت اداره کتابخانه های عمومی اجرا می شود

 

 

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا با هدف ترویج و معرفی کتاب های عاشورایی، طرح «بوی سیب، معرفی کتاب در هیآت مذهبی شهرستان فسا» را اجرا می کند. یکی از دلایل معرفی کتاب ها، ایجاد میل و اشتیاق و انگیزه برای مطالعه است. و امید است با این طرح فرهنگی گوشه ای از خلاء مطالعاتی پوشیده شود.

 

کتابخانه بهشتی
۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۸:۱۲ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱ نظر


از کتاب « بچه های حاج قاسم » مجموع خاطرات دوران دفاع مقدس و اسارت سردار حسین معروفی با قلم افسر فاضلی شهربابکی رونمایی شد.

در مراسم تجلیل از ایثارگران نهاد کتابخانه های عمومی کشور که با حضور دکتر صالحی ، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور  محسن دمنی شریف ،رییس حوزه هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سردار حق طلب ،رییس سازمان حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس ، مصطفی رحمان دوست نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از  اعضای کمیسیون فرهنگی کشورو ایثارگران و خانواده های معزز شهدای نهاد کتابخانه های عمومی کشور و ... از  کتاب  « بچه های حاج قاسم » و دیگر کتب  حوزه  دفاع مقدس رونمایی شد .در این مراسم ضمن معرفی این کتاب بخشهایی از آن نیز قرائت شد .

بچه های حاج قاسم در پنج بخش ، ۳۰ فصل و ۵۰۱ صفحه توسط نشر فاتحان سازمان حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس سپاه منتشر گردیده و مجموع ناگفته هایی از رشادتها و حماسه های دلیر مردان به ویژه لشکر ۴۱ ثارا… در هشت سال جنگ تحمیلی و دوران اسارت آزادگان سرافراز کشور است که به زیور طبع آراسته شده است.

لازم به ذکر است آقایان غلامحسین خراسانی مسئول کتابخانه عمومی آیت الله دکتراحمد بهشتی فسا و مهران مجیدی کتابدار کتابخانه عمومی ششده فسا از جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس هستند که در این مراسم حضور و از طرف دبیرکل محترم نهاد کتابخانه های عمومی کشور از این عزیزان با لوح تقدیر و هدایایی از جمله کتاب مذکور با 2 جلد کتاب دیگر  دوران دفاع مقدس تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

کتابخانه بهشتی
۱۳ مهر ۹۴ ، ۱۷:۵۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر