کتابخانه آیت ا... دکتر احمد بهشتی فسا

آخرین مطالب

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است


13 ابان نود شش

روز 13 آبان که در تقویم به عنوان روز مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است

تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، 13 آبان 1357 که روز دانش‌آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 عنوان این سه واقعه تاریخی است که نمی‌توان هیچ یک را از نظر اهمیت نسبت به دیگری اولی تر دانست چرا که هر کدام در دوره وقوع تاثیر گذاری خاص خود را داشته و شرایط را به نحوی تغییر داده‌اند

کتابخانه بهشتی
۱۵ آبان ۹۶ ، ۱۰:۵۰ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

بمناسبت گرامیداشت هفته کودک و روز جهانی کودک  برنامه ها و فعالیت های متنوعی در کتابخانه عمومی آیت الله بهشتی فسا برگزار گردید .

مسئول کتابخانه بیان داشتند : جهت بزرگداشت این هفته مهدکودک های مادر و کودک ، گلچین و مهد دانشگاه علوم پزشکی  در روزهای سه شنبه مورخ 18مهر ماه  و چهار شنبه 19 مهر ماه از مجموعه  این کتابخانه بازدید نمودند.

در این بازدیدها تعداد 170 نفر از کودکان و نونهالان  مهد کودک های مذکور و سایر اعضاء کودک و نونهال کتابخانه حضور داشتند و برنامه های متنوعی به همین مناسبت برگزار گردید .

خراسانی اظهار داشت : از جمله این برنامه ها و فعالیت ها ، برگزاری مسابقات نقاشی ، شعر خوانی ( شعر عمه زینب )  ، طناب کشی  و همچنین  برپایی نمایشگاهی از تازه های کتاب کودکان در رده های سنی « الف وب » ، اجرای برنامه قصه خوانی و قصه گویی توسط تعدادی از کودکان ، مربیان و همکاران کتابدار صورت گرفت . در پایان به نفرات برتر مسابقات مذکور هدایایی به رسم یادبود اهداء گردید .

مسابقه طناب کشی بمناسبت روز جهانی کودک   بازدید مهد کودک ها از کتابخانه 

بازدید مهدکودکان از کتابخانه روز جهانی کودک

کتابخانه بهشتی
۰۱ آبان ۹۶ ، ۱۰:۱۵ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر