کتابخانه آیت ا... دکتر احمد بهشتی فسا

آخرین مطالب
بازدید بیش از 950  نفر از دانش آموزان مدارس فسا از کتابخانه عمومی آیت الله احمد بهشتی


در آستانه فرا رسیدن آبان ماه و هفته کتاب و کتابخوانی تا نیمه اول آبان بیش از 950 نفر از دانش آموزان مدارس شهید فهمیده ، بهار ، شاهد حکمت ، مهر ورزان ، نشاط ، مهر آئیین ، نگین دانش و ... از مجموعه کتابخانه آیت الله دکتر احمد بهشتی فسا بازدید نمودند .

خراسانی مسئول کتابخانه گفت : هدف از این بازدیدها آشنایی دانش آموزان با کتابخانه های عمومی شهرشان و همچنین تشویق وترغیب آنان به امر مطالعه و کتابخوانی می باشد .

مسئول کتابخانه افزود : طبق تفاهم نامه ایی که با مدیریت محترم آموزش و پرورش فسا منعقد گردیده است تا پایان سال دانش آموزان کل مدارس فسا از مجموعه کتابخانه های عمومی بازدید خواهند نمود.

وی بیان داشتند :بر اساس جدول برنامه ریزی شده  تا پایان آبان ماه که هفته آخر آن مصادف با هفته کتاب و کتابخوانی می باشد بیش از 2000 نفر از مجموعه این کتابخانه بازدید خواهند نمود .

خراسانی اظهار داشت : از جمله برنامه های بازدید مدارس افزایش عضویت ، افزایش سرانه مطالعه و امانت کتاب می باشد لذا در این بازدید ها همکاران محترم دانش آموزان را در خصوص اهمیت کتاب و کتابخوانی و شرائط عضویت آشنا می نمایند و  آنان رابه عضویت در کتابخانه های عمومی ترغیب می نمایند . انتظار می رود خانواده های محترم نیز همکاری بیشتری با کتابخانه های عمومی شهرشان داشته باشند تا انشاء الله فرزندان خود از کتاب و کتابخوانی و کتابخانه دوری نکنند .

       


  



 

۹۷/۰۸/۱۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
کتابخانه بهشتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی