کتابخانه آیت ا... دکتر احمد بهشتی فسا

آخرین مطالب

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

پس از افتتاح بزرگترین خانه کتاب  کودک و نوجوان  کتابخانه عمومی آیت الله احمد بهشتی فسا در استان فارس  اولین گروه دانش آموزان مدرسه نگین دانش از این بخش بازدید نمودند .در این بازدید که در دو مرحله صورت گرفت تعداد 85 دانش آموز با مربیان مربوطه حضور داشتند

خراسانی مسئول کتابخانه بیان داشت : در این بخش که حدود 4000 جلد کتاب برای گروه های سنی مختلف وجود دارد و فعالیت های فوق برنامه ازجمله : کلاس قصه گویی ، فصه خوانی ، کاردستی ، انواع بازیهای فکری ، کلاس های فرهنگی -هنری  از قبیل نقاشی ،خوشنویسی،طراحی و ...در این بخش برگزار خواهد شد .لذا از کلیه خانواده های محترم دعوت می گردد تا کودکان و نوجوانان خود را جهت انس با کتاب و سایر برنامه ها و فعالیت های جنبی عضو نمایند .

                   بازدید مدرسه نگین                                                                                                                      

کتابخانه بهشتی
۲۷ آذر ۹۶ ، ۱۲:۲۱ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

پژوهش

بمناسبت گرامیداشت هفته پژوهش  نمایشگاه موضوعی کتاب در کتابخانه عمومی آیت الله احمد بهشتی فسا دایر گردیده است . در این نمایشگاه نزدیک به 100 عنوان کتاب در موضوعات روش پژوهش ، روش تحقیق ، پژوهشگران برتر و .... در معرض دید اعضاء و مراجعین قرار گرفته است و این نمایشگاه تا پایان آذر ماه دایر می باشد .

               

کتابخانه بهشتی
۲۷ آذر ۹۶ ، ۱۱:۲۸ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

در گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی یکی از بزرگترین بخش کودک و نوجوان در کتابخانه های عمومی استان فارس  در کتابخانه عمومی آیت الله دکتر احمد بهشتی فسا طی مراسمی با حضور امام جمعه محترم حضرت حجه الاسلام و المسلمین جمالی زاده ، کرمی فرماندار ویژه شهرستان فسا ، دکتر منوچهری مدیر کل کتابخانه های عمومی استان فارس و شهردار محترم و اعضای شورای شهر وتنی چند ازمسئولین ادارات و با حضور کلیه کتابداران و مسئولین کتابخانه های عمومی شهرستان فسا افتتاح گردید .

efteta koodak

این بخش با گنجایش 8000 جلد کتاب و با انواع فعالیت های فوق برنامه شامل قصه خوانی ، قصه گویی، نشست کتابخوانان ، کاردستی ، کلاس های فرهنگی و هنری ، کلاس های آموزشی مخصوص خانواده ها و ... در خدمت کودکان و نوجوانان شهرستان فسا خواهد بود .

کتابخانه بهشتی
۱۱ آذر ۹۶ ، ۱۷:۵۴ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر