کتابخانه آیت ا... دکتر احمد بهشتی فسا

آخرین مطالب

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

 

اطلاعیه

این کتابخانه در نظر دارد به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان، جرایم دیرکردی اعضاء کتابخانه‌ عمومی را که نسبت به بازگرداندن منابع در دست امانت خود به کتابخانه‌ اقدام نکرده‌اند از روز پنجشنبه27 اردیبشهت لغایت پنجشنبه 24 خرداد، به مدت یکماه، مورد بخشودگی کامل قرار دهد. شرط لازم برای این بخشودگی، بازگرداندن کلیه منابع در دست امانت عضو است.

خراسانی - مسئول کتابخانه عمومی آیت الله احمد بهشتی فسا

کتابخانه بهشتی
۲۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۷:۵۶ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر


   

قابل توجه علاقمندان به شرکت در مسابقات هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی


با احترام، نظر به بهره‌برداری بهتر از زمان و فراهم‌سازی زمینه حضور حداکثری علاقمندان در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، بدینوسیله  زمانبندی اجرایی جشنوارهجهت اطلاع اعلام  می‌گردد:

ردیف

موضوع

حداکثر زمان اقدام

 

انتشار فراخوان جشنواره از طریق سایت نهاد و خبرگزاری‌ها

10/02/97

 

انتشار فایل های PDF منابع جشنواره

 

ارسال فایل پوستر

 

آغاز شرکت در بخش الکترونیک جشنواره

25/02/97

 

ارسال پاسخ‌برگ‌ها به استان ها

10/03/97

 

آغاز شرکت در بخش مکتوب جشنواره

15/03/97

 

ارسال  پاسخ‌برگ‌ها به دبیرخانه در مرحله اول

15/04/97

 

ارسال  پاسخ‌برگ‌ها به دبیرخانه در مرحله دوم (غیر قابل تمدید)

05/05/97

 

قرعه کشی  و اعلام نتایج نهایی توسط دبیرخانه

25/05/97

 

شروع برنامه های اختتامیه همزمان با ایام دهه ولایت

31/05/97 تا

 10/06/97

لذا از کلیه علاقمندان به کتاب و کتابخوانی جهت مشارکت هرچه بیشتر در بخش های مختلف اعم از مکتوب و بخش الکترونیکی جشنواره دعوت بعمل می آید .

کتابخانه بهشتی
۲۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۷:۵۲ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

قابل توجه اعضاء و علاقمندان به کتابخانه و کتابخوانی

بدینوسیله به اطلاع می رساند که نشست کتابخوانان گروه کودک و نوجوان همراه با خانواده محترم در روز سه شنبه مورخ 18/2/97  ساعت 5/30 الی 6/30 در بخش کودک و نوجوان کتابخانه عمومی آیت الله احمد بهشتی واقع در فاز3- مجتمع فرهنگی ،هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فسا برگزار می گردد.

                                      خراسانی - مسئول کتابخانه

کتابخانه بهشتی
۱۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۹:۱۸ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

      


   


بمناسبت اعیاد شعبانیه و دهه مبارک مهدویت و نیمه شعبان سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت حجه ابن الحسن (عج) نمایشگاه موضوعی کتاب در مجموعه کتابخانه عمومی آیت الله احمد بهشتی فسا برگزار گردید . در این نمایشگاه بیش از 150 عنوان از کتاب هایی با موضوع مهدویت و زندگانی حضرت مهدی (عج) و... در معرض دید اعضاء و مراجعین محترم قرار گرفته است .این نمایشگاه تا پایان روز پنج شنبه مورخ 13 اردیبهشت دایر می باشد .

 

کتابخانه بهشتی
۱۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۶:۴۴ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

        

بمناسبت گرامیداشت  ولادت حضرت امام حسین (ع)  و روز پاسدار و  ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز مراسم خاطره گویی با حضور فرزندان شاهد ، ایثارگرا و جانبازان و جمعی از اعضاء کتابخانه در محل کتابخانه عمومی آیت الله احمد بهشتی فسا برگزار گردید .

در این مراسم ابتدا آقای خراسانی مسئول کتابخانه ، ولادت حضرت امام حسین (ع)  و روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و همچنین نیمه شعبان ولادت حضرت مهدی (عج) را تبریک گفتند.

سپس خانم جمالزاده فرزند شهید ، خانم شکوهیان نژاد فرزند ایثارگر ، آقای محمد حسین مرادی ایثارگر ، آقای غلامحسین خراسانی ایثارگر و جانباز به بیان خاطراتی از دوران  دفاع مقدس پرداختند که بسیار مورد توجه حاضرین قرار گرفت .

در پایان  مسئول کتابخانه  اظهار داشتند : اکنون این آرامش و امنیتی که در جامعه ما حاکم است و احدی نمی تواند به کشور و نظام اسلامی ما تعرض کند ناشی از ایثارگری ها و فداکاری های شهیدان و جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس و مدافعین حرم می باشد .

کتابخانه بهشتی
۱۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۶:۳۵ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر