کتابخانه آیت ا... دکتر احمد بهشتی فسا

آخرین مطالب


 

  

آیت الله دکتر احمد بهشتی فسائی در آستانه فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی از بخش های مختلف مجموعه کتابخانه عمومی ایت الله بهشتی بازدید نمودند .

مسئول کتابخانه بیان داشت : ابتداء نماز جماعت ظهر و عصر به امامت ایشان و با حضور کل همکاران  کتابخانه های عمومی شهرستان فسا و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ببرگزار گردید و در ادامه وی از کل بخش های کتابخانه از جمله بخش کودک و نوجوان ، بخش مرجع ، بخش نشریات و بخش امانت بازدید نمودند .

خراسانی گفت : آیت الله دکتر احمد بهشتی دیداری نیز با کل مسئولین و کتابداران کتابخانه های شهرستان فسا داشتند و در این دیدار ضمن بیان اهمیت کتاب و کتابخوانی  در خصوص اهمیت شغل کتابداری ونحوه ارتباط با مراجعین خصوصا کودکان و نوجوانان رهنمودهایی ارایه فرمودند .

مسئول کتابخانه افزود : این کتابخانه به نام این عالم بزرگ و دانشمند که مایه افتخار فسا و فارس و ایران و جهان اسلام است و تا کنون  بیش از 86 کتاب ترجمه و تالیف نموده اند مزین گردیده است .

 

۹۷/۰۸/۱۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
کتابخانه بهشتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی