کتابخانه آیت ا... دکتر احمد بهشتی فسا

آخرین مطالب

22 اسفند روز شهید مبارکباد

يكشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۰۳ ق.ظ

شهید، باران رحمت الهی است که به زمین خشک جانها، حیات دوباره می دهد، عشق شهید، عشق حقیقی است که با هیچ چیز عوض نخواهد شد.

22 اسفند هر سال به عنوان روز شهید در تقویم ایران نام گرفته است. عدد بالای 200 هزار شهروندی که در طول نزدیک به چهاردهه اخیر در حوادث مختلف به شهادت رسیدند و ایثارگری این افراد در حفظ کیان انقلاب اسلامی، واجب می‌نماید تا به بهانه نام گذاری روزی به نام شهید، از آنان و مقام والای آنها تجلیل شود.

22 اسفند ماه علاوه بر آنکه باید یادآور شهید و مقام شهیدان باشد، فرصتی برای بازشناسی تاریخ انقلاب اسلامی، و شناخت گروه‌های منحرف، منافق و تروریستی است. تا زمانی که انحراف و نفاق وجود داشته باشد تروریسم و اندیشه ای که به ترور می‌انجامد نیزهمچنان وجود دارد، و شناخت این تفکرات مسموم و خشن و تلاش برای معرفی آنها، مجاهدتی است که کمتر از کار شهیدان نیست.

شهید چشمه فیض الهی است که در دنیا پدیدار شده. شهید نگرشی است والا، خونی است جوشان، با نوری منور، و دلی لبریز از عشق به خدا، شهید آیینه تاریخ است.

شهدا، تفسیر مجسم باران، بر شوره زار غفلت زمین اند و راز جاری ماندن شهدا، چیزی جز جوشیدن از چشمه ای به نام عشق نیست.

۹۵/۱۲/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
کتابخانه بهشتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی