کتابخانه آیت ا... دکتر احمد بهشتی فسا

آخرین مطالب

برگزاری دومین نشست کتابخوانان دانش آموزی

چهارشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۴:۵۵ ب.ظ

نشست کتاب خوانان  نشست هایی است که به منظور به اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه و نهادینه کردن و توسعه مطالعه مفید  دربین اقشار مختلف جامعه خصوصا کودکان و نوجوانان و جوانان در قالب معرفی کتاب برگزار می­گردد .

خراسانی مسئول کتابخانه آیت الله احمد بهشتی فسا از اهداف برگزاری این نشست ها ترویج و توسعه کتابخوانی اعلام کرد و گفت: در این جلسه ها کتاب های خوانده شده که کاربردی بوده و دارای محتوایی غنی هستند، با حضور علاقه مندان و کتاب دوستان معرفی می شوند.

مسئول کتابخانه افزود: در طول سال جاری 17 نشست کتابخوان هم در مدارس و هم در محل کتابخانه  عمومی برگزار و حدود 135 کتاب معرفی گردیده است .و بیشترین امانت کتاب های کتابخانه از بین همین کتابهایی است که در نشست ها معرفی شده بودند می باشد .

مسئول کتابخانه بیان داشت: هفتمین نشست کتابخوانان دانش آموزی در اسفند ماه سالجاری از دانش آموزان هنرستان حضرت معصومه (س) فسا در محل کتابخانه برگزار گردید که در این نشست علاوه بر آشنایی دانش آموزان با کتابخانه و بخش های مختلف آن ، تعداد 9 کتاب به اشتراک گذاشته شد .

neshast1


neshast .

۹۵/۱۲/۱۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
کتابخانه بهشتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی