کتابخانه آیت ا... دکتر احمد بهشتی فسا

آخرین مطالب

گرامی داشت هفته دفاع مقدس

شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۰۶ ب.ظ

عکس دفاع مقدس


دفاع مقدس در کلام رهبری

هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است. در این مجموعه تابناک، درخشنده ترین و نفیس ترین نگین گرانبها یاد و خاطره شهیدان است. آنها جوانان و جوانمردان رشید و پاک سرشتی بودند که با آگاهی و درک والای خود موقعیت حساس کشور را تشخیص دادند و وظیفه ی بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذیرا شدند. هر ملتی که چنین دلاوران آگاه و شجاعی را در دامان خود پرورده باشد حق دارد به آنان ببالد و آنان را الگوی تربیت جوانان خود در همه دوران ها بداند.

31شهریور آغاز هفته دفاع مقدس و سالروز یکی از برجسته‌ترین حماسه‌های ملت ایران در حفاظت از ارزش های سرزمین مقدس ایران اسلامی و یادآور رشادت‌ها و جانبازی‌های هشت ساله ایثارگران در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
دفاع مقدس از افتخارات ماندگار تاریخ این کشور، تداعی‌گر ایستادگی و مجاهدت جوانان و نماد سرافرازی در آزمون بزرگ الهی است.
ملت شریف و بزرگوار ایران در پاسخ به فزون خواهی دشمن متجاوز از کیان خود دفاع کردند وبا خلق حماسه‌ای بزرگ پاسخ قاطع و کوبنده‌ای به دشمن دادند.
بی شک انقلاب اسلامی ایران نعمتی الهی است که به بهای از خود گذشتگی و پایداری دلیر مردان بی ادعا به دست آمد و یکایک ملت رشید ایران باید برای حفظ این نعمت گرانقدر کوشا باشند.
ایستادگی ایثارگران و مجاهدان در حراست از کیان میهن اسلامی، خودباوری، شکوفایی و عزت امروز را به ارمغان آورد و باید با بهره گیری از این توشه و زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت برای تعالی فردا گام برداریم.
کتابخانه عمومی حضرت آیت الله دکتر احمد بهشتی فسا ، با گرامی داشت یاد شهدای عزیز وارج نهادن به مقام جانبازان وآزادگان سرافراز، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به آحاد مردم به ویژه خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز تبریک عرض می‌کند و توفیق ملت بزرگ ایران درتداوم حرکت در مسیر شهدا و ایثارگران را از خداوند منان مسئلت می نماید.

۹۵/۰۷/۱۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
کتابخانه بهشتی

نظرات  (۱)

۱۶ مهر ۹۵ ، ۰۲:۰۹ غلامحسین خراسانی
درود بر حماسه سازان دوران دفاع مقدس که امنیت امروز بخاطر ایثار و فداکاری و رشادت آن عزیزان هست .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی